Ontwikkel je artistieke vaardigheden verder met de tweede uitgave van onze eenvoudig te gebruiken softwarereeks waarmee je de artiest in jezelf met behulp van de Nintendo DSi tot bloei kunt laten komen.Art Academy: Second Semester leert je technieken voor gevorderden, waaronder het mengen van kleuren, het verbeteren van je potlooodtekeningen en het combineren van je vaardigheden voor een compleet kunstwerk. Volg de vriendelijke onderwijzer Vince langs de stappen, voordat je je lessen in praktijk brengt bij het namaken van klassieke werken als The Hay Wain en de Mona Lisa.Art Academy bevat ook een Free Paint-stand voor het maken van originele werken. Met het Nintendo DSi Camera-album kun je je meesterwerken delen met vrienden en zelfs naar Facebook uploaden!