Alien Puzzle Adventure
Alien Puzzle Adventure is a fast-paced, colourful and cartoony puzzle game, combining match-three gameplay with a humorous and quirky storyline.The player is out to save the world from a mysterious chemical attack! Armed with Professor Weinstein's Pseudo-quark Generator Gun, the player must neutralise packs of differently-coloured quarks by matching three of the same colour, over the course of thirty-five stages. Can you help stem the tide and save the world?