Alien Puzzle Adventure
Alien Puzzle Adventure is een vlot, kleurrijk en tekenfilmachtig puzzelspel dat pas-drie-bij-elkaar-gameplay combineert met een humoristisch en eigenaardig verhaal.Red de wereld van een mysterieuze chemische aanval! Gewapend met professor Weinsteins 'Pseudo-quark Generator Gun', moet je groepen van verschillend gekleurde quarks neutraliseren door drie van dezelfde kleur bij elkaar te passen in 35 levels. Kun je het tij keren en de wereld redden?