Naruto: Ninja Destiny - European Version
Feel the impact as the Naruto franchise brings 3D fighting action to Nintendo DS! Unleash your ultimate jutsu in Naruto: Ninja Destiny - European Version, a pure fighting adventure that will blow you away!
You’ll fight with more than 15 characters from the Naruto universe in this fast-paced challenge of reflex and skill. The impressive character designs and the even more impressive ultimate move animations bring flair to the game that’s unmatched on any other handheld.
In Naruto: Ninja Destiny - European Version, a conflict has arisen between Naruto’s village of Hidden Leaf and the people of Hidden Sand. With the help of your ninja-in-training skills and your friends, you’ll need to overcome villainous forces to restore peace to the villages.
Along with this Story mode, Naruto: Ninja Destiny - European Version features an endurance Arcade mode, a Free mode and Multi-Card multiplayer duels. To take on all comers, you’ll need fast fingers, quick reflexes and the ability to think a few moves ahead of your opponent. That’s how you become a ninja master!