Naruto: Ninja Destiny - European Version
Voel de sensatie van driedimensionale gevechten die door de Naruto-reeks naar de Nintendo DS worden gebracht! Laat zien dat jij de jutsu-meester bent in Naruto: Ninja Destiny – European Version, een waar vechtavontuur waarvan je stijl achterover slaat!
Je vecht tegen meer dan 15 tegenstanders uit het Naruto-universum en daarbij worden je reflexen en behendigheid tot het uiterste getest. De aandacht voor details bij het ontwerpen van de personages en de nog indrukwekkendere gevechtsanimaties maken van Naruto: Ninja Destiny – European Version een uniek spel.
In dit Naruto-spel is er een conflict ontstaan tussen de mensen van Naruto's dorp Hidden Leaf en de inwoners van Hidden Sand. Samen met je vrienden en gebruik makend van de vaardigheden van jouw ninja in wording, moet jij proberen de kwaadaardige krachten te verslaan en de vrede in de dorpen te herstellen.
Naast het speltype Story, bevat Naruto: Ninja Destiny – European Version de speltypes Arcade, waarin je het zo lang mogelijk moet volhouden, Multi-Card, voor gevechten met meerdere spelers, en Free. Om al je opponenten aan te kunnen, moet je steeds een paar stappen vooruit denken en zul je rappe vingers en vlugge reflexen nodig hebben. Alleen op die manier word je de ultieme Ninja-meester!