Mario Golf
Tee off with Mario and friends as they put a new spin on golf! Choose from 14 different characters, each with their own power and swing styles. You can even taunt opponents to break their concentration!
Mario Golf is packed with features, including 10 different modes (such as Tournament, Speed Golf and even Mini-Golf), and six different courses to play through by earning experience points to progress. With easy-to-learn gameplay and a four-player competitive mode, anyone can get into the swing of Mario Golf!