Shin Megami Tensei IV: Apocalypse
The story of Shin Megami Tensei IV: Apocalypse focuses on a Hunter cadet protagonist who is defeated by one of the demons treating post-apocalyptic Tokyo as their personal playground. However, the mysterious god Dagda resurrects the protagonist in exchange for his fealty, and sets him on a perilous path that treads a fine line between peace and anarchy. Is Dagda simply an opportunistic lesser god, or is he part of something much bigger?