Free demo available!*
Head out on a hilariously quirky quest with your favourite Mii characters, where new surprises await at every turn, in Miitopia, only for Nintendo 3DS family systems!
Have you ever wondered what it’d be like to go on an adventure with your best friend, your crush and…your teacher?! Miitopia makes it happen! The big question is – who will you take with you?
There are loads of ways to invite your favourite Mii characters along for the journey! You can fetch them in from Tomodachi Life, from Miitomo on your smart device, or make some new ones yourself. You can even go online* and download them from Mii Central!
Your team of heroes each have their own unique personalities, too. Watch out for surprising reactions from your Mii characters as they become roomies, best buds or even fierce rivals!
Your friends, your adventure, your Miitopia – only on Nintendo 3DS family systems!