Jewel Match 3
When Luna returns to Nevernear, she finds her homeland in ruins. The once-glorious kingdom has been razed to the ground by an evil power.
Plunge headlong with Luna into a fantastic match-3 adventure packed with magic, fantasy... and the insidious Evil. Exploit the power of the five Mages and conquer darkness in 100 huge match-3 levels. Rebuild Nevernear's castles and create mysterious gardens to keep Evil at bay.
Let yourself be swept away into Luna's wonderful world – and the fantastic story of Nevernear.