Jewel Match 3
Duik samen met Luna in een fantastisch drie-op-een-rij-avontuur vol magie, fantasie, ... en de verraderlijke, gemene tovenaar. Gebruik de kracht van de vijf bevriende tovenaars en versla de gemene tovenaar in 100 enorme levels in dit drie-op-een-rij-spel. Herbouw de kastelen van Nevernear en maak mysterieuze tuinen om de gemene tovenaar op afstand te houden.