Gunman Clive
In het jaar 18XX wordt het Westen onveilig gemaakt door misdadigers. Een groep bandieten heeft burgemeester Johnsons dochter ontvoerd en legt het land in de as. Alleen Gunman Clive kan weer de orde in het Westen herstellen en het meisje redden.
Spring en schiet je een weg door diverse en uitdagende levels en vecht tegen grote bazen. Gunman Clive is een ouderwets zijwaarts scrollend platformspel dat zich afspeelt in het Wilde Westen en bestaat uit volledige 3D graphics en een unieke grafische stijl.