Drancia Saga is a simple and exhilarating arcade-like action game. Chain attacks to get the coins!
Upgrade the powers through the skill tree! Defeat the massive monsters with good pace to solve the mystery of Drancia!
There are over 50 playable characters! Furthermore, there are collaborations with titles such as The Legend of Dark Witch - Chronicle 2D ACT and Gunman Clive!
If any of the games listed below are installed on your Nintendo 3DS family system, you can unlock new characters in Drancia Saga.