Final Fantasy I & II: Dawn of Souls
Final Fantasy is reborn on Game Boy Advance! At last, the first two episodes of the revered role playing game titles are brought together on a single cartridge, complete with enhanced visuals and sound effects and new features. In each adventure, guide a quartet of heroes in an epic battle against forces of unspeakable evil; new additions to FFI include a brand new dungeon featuring a series of formidable opponents from later Final Fantasy games, while FFII offers a completely new side quest. These games are the foundation for a series that has since become legendary...