World War Z - The Professionals Pack
Dripping with attitude, these new threads will not only make you feel like a lean, mean zeke-slaying machine, they will also turn heads among your fellow survivors as you mow down the hordes in style. Kimiko gets a top-of-the-line, military contractor grade makeover while Mizrahi lets out her wild side. Ivan mixes classic Russian style with a modern twist, and Tashaun goes full first responder with a kitted out firefighter suit.