World War Z - The Professionals Pack
Deze nieuwe karaktervolle kleren geven je niet alleen het gevoel dat je een gruwelijke zeke-verslindende machine bent, maar ze kunnen ook op de aandacht van je mede-overlevenden rekenen als je de horden in stijl neermaait. Kimiko krijgt een eerste klas make-over van militaire huurlingenkwaliteit terwijl Mizrahi zich van haar wilde kant laat zien. Ivan combineert een klassieke Russische stijl met een moderne twist, en Tashaun gaat op de hulpverlenertoer met een volledig uitgerust brandweermanpak.