Side Story: Cindered Shadows
A multiple-chapter story separate from the main game, featuring all-new additional characters, locations and battlefields.
You can start Cindered Shadows from Side Story on the title screen, regardless of your progress in the main game. You can choose from Normal or Hard difficulty (Maddening difficulty is not available). There are three save slots available for the side story, independent from those of the main game. There's also a separate autosave for the side story.
If you want to pick up from where you left off, select Continue from the title screen as normal. You can then use the ZL and ZR Buttons to toggle between the main game and side story data.