Meditation Studio
The yoga journey begins from your body, reaches your mind, lands on your soul and explores the new spiritual world.
Meditation is the superior stage of yoga. Starting from your body with yoga and reconciling your mind with meditation: these are the two fundamental steps.
Expand your soul practicing mediation with the Meditation Studio DLC, and harmonise your body with YOGA MASTER.
Combine meditation and yoga to reach an excellent psychophysical harmony in YOGA MASTER!
With "YOGA MASTER - Meditation Studio" you will be able to customise your meditation session.
Choose your pose, duration, breathing exercises, bells, Oms and visual effects to help you stay focused.
The Essence of Peace: a beautiful concert harp sound repeating a calm phrase, like a mesmerising mantra.