Marvel's Black Panther Movie Character and Level Pack
Download to get access to this level and character pack inspired by Marvel Studios' Black Panther. Set in the Kingdom of Wakanda, players will take the legendary Wakandan Super Hero and his sister Shuri on a dangerous mission within the darkest depths of their homeland, battling mutated creatures and arch-nemesis Erik Killmonger's vicious army.