Marvel's Ant-Man and the Wasp Character and Level Pack
Download now to get access to the Marvel's Ant-Man and the Wasp Character and Level Pack!
This action-packed level takes Ant-Man and the Wasp to Hank Pym's forgotten research lab, where his old adversary Egghead is hatching a fiendish plan. Players are tasked with battling Egghead's goons and a giant chicken mech in an unforgettable adventure.