Marvels Ant-Man and the Wasp personage- en levelpakket
Download nu om toegang te krijgen tot Marvels personage- en levelpakket Ant-Man and the Wasp!
In dit level vol actie komen Ant-Man and the Wasp terecht in het verlaten onderzoekslaboratorium van Hank Pym, waar zijn tegenstander Egghead een duivels plan smeedt. Neem het in een onvergetelijk avontuur op tegen Eggheads handlangers en een enorme mechanische kip.