Galileo The Funky Saxman Outfit for Candyman
One day Candyman walked in a music store. He went missing for two weeks after that. Then appeared the illustrious Galileo the Funky Saxman, or at least that's how he introduced himself after giving East Shine City an unforgettable night of mindbogglingly intergalactic saxophone solos.