EX Image Pulses: Merak and Teseo pack
This pack adds 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt's "Merak," 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt 2's "Teseo," plus 3 additional passive-type Image Pulses, for a total of 11.