EX Image Pulses: Elise and Asroc pack
This pack adds 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt's "Elise," 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt 2's "Asroc," plus 2 additional passive-type Image Pulses, for a total of 10.