Civilization VI - Maya & Gran Colombia Pack
This new content pack introduces Lady Six Sky as the leader of the Maya and Simón Bolívar as the leader of Gran Colombia. The Maya can build prosperous city centers early in the game, supported by surrounding Farms and Plantations and protected by their unique Hul’che. Gran Colombia focuses on fast armies boosted by Simon Bolivar’s powerful Comandante Generals. Also included is the new “Apocalypse” game mode as well as a collection of new City-States, Resources, and Natural Wonders.