Civilization VI - Maya & Gran Colombia Pack
Dit nieuwe contentpack introduceert Lady Six Sky als de leider van de Maya's en Simón Bolívar als de leider van Gran Colombia. De Maya's kunnen al vroeg in de game welvarende stadscentra bouwen, die worden ondersteund door omliggende boerderijen en plantages en worden beschermd door hun unieke Hul'che. Gran Colombia focust zich op snelle legers die door de machtige 'Comandante Generals' (opperbevelhebbers) van Simón Bolívar worden versterkt. Ook is het nieuwe speltype Apocalypse inbegrepen, evenals een verzameling van nieuwe stadstaten, grondstoffen en natuurlijke wonderen.