Back to School
Long forgotten rumors of children going missing up at the abandoned schoolhouse have begun to resurface, but the only one still there is the cranky old caretaker and his mean watch dogs! He must be hiding something, and it's up to you to investigate. But be careful… breaking into the school won’t be easy and the caretaker doesn’t like trespassers!