Back to School
Langvergeten geruchten over kinderen die bij het verlaten schoolgebouw vermist zijn geraakt, doen weer de ronde. De enige die daar echter nog is, is de chagrijnige oude conciërge met zijn gemene waakhonden! Hij verbergt vast iets, en het is aan jou om dat te onderzoeken. Maar pas op... inbreken in de school is zeker geen makkie, en de conciërge is niet dol op indringers!