Additional Friends Set "Levy"
A set that includes the playable character "Levy", an additional story, and costumes.
Allows Levy's "Character Story" to be triggered at the beginning of chapter 3, episode 3. By advancing the "Character Story", Levy will be added as a companion.
Note: The "Special Swimsuit" and "Anime Final Season" costumes are unlocked when the character is added as a companion.