Additional Friends Set "Levy"
Spelers kunnen Levy's "Character Story" activeren aan het begin van chapter 3, episode 3. Door voortgang te boeken in de "Character Story" wordt Levy toegevoegd als bondgenoot.
Let op: de kostuums "Special Swimsuit" en "Anime Final Season" worden ontgrendeld wanneer het personage als bondgenoot wordt toegevoegd.