The time to take up your weapons and head into the wild is finally here, as Monster Hunter Tri launches across Europe today.
Enter a sprawling world and track down the amazing monsters that rule over the elements as you fight tooth and claw to become the greatest predator of all. Whether going it alone, joining a friend for split-screen hunting or becoming part of the thriving Monster Hunter Tri online community, you’ll experience a wild world that feels like it’s truly alive.
Click here to visit the official website for Monster Hunter Tri and see exactly what has made the game one of the most anticipated titles of 2010 so far. The time for waiting is over, let the hunt commence!