Sinds 25 oktober 2022 is het niet langer mogelijk om een Facebook- of X (voorheen Twitter)-account aan een Nintendo-account te koppelen.
We bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak voor diegenen die een Facebook- of X (voorheen Twitter)-account hebben gebruikt om in te loggen bij hun Nintendo-account.
Na deze verandering is het niet langer mogelijk om met een Facebook- of X (voorheen Twitter)-account in te loggen op een Nintendo-account.
Is het nog steeds mogelijk om op de Nintendo Switch suggesties voor je vriendenlijst te ontvangen voor mensen die ik ken op Facebook en X (voorheen Twitter)?
Deze functie is sinds 11 juni 2024 beëindigd. Je kunt nog steeds gebruikmaken van de functie van vriendsuggesties voor smartapparaten, de Nintendo 3DS en de Wii U.