Nintendo Switch-systeemAnder apparaat
Wil je je aankoopgeschiedenis bekijken op het Nintendo Switch-systeem of op een ander apparaat (via accounts.nintendo.com)?
Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je de stappen volgen in Inloggegevens voor Nintendo-account vergeten.