Do you want to check your purchase history on the Nintendo Switch console or off-device (via accounts.nintendo.com)?
Select Virtual Game Cards on the HOME Menu.
2. If there are multiple users on your console, select the user with the history you want to view.
3. If you have enabled identity authentication, you may be prompted to confirm your identity by re-entering your password or entering a PIN.