Nintendo Switch-games in mei 2023
Deze maand kun je op de Nintendo Switch een episch avontuur op het land van en in de lucht boven Hyrule beleven, een agrarisch imperium opbouwen, tegen een kleurrijke cast racen en meer! Bekijk deze selectie games voor mei en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Het is bijna tijd voor de nieuwste game in de The Legend of Zelda-serie! Gebruik de kracht van Links nieuwe vaardigheden om allerlei wapens en voertuigen te maken terwijl je Hyrule op het land en vanuit de lucht verkent.
Neem het lot in eigen hand en bepaal de toekomst van Trinitia in dit fantasievolle avontuur dat is geïnspireerd door klassieke Japanse RPG's. Kruip in de huid van Cyan – een Chaos-krijger op een missie – en vecht, verken, ontdek geheime paden en nog veel meer!
Start de motor van je trekker voor Farming Simulator 23! Omarm het boerenleven en begin je eigen boerenbedrijf door allerlei gewassen te telen, vee te verzorgen en van de oogst diverse goederen te produceren.
Miniroon zorgt voor een hoop bubbelproblemen, dus het is aan de helden Bub, Bob, Peb en Pab om de Rainbow Islands te redden! Ga met ze mee op een puzzelavontuur in een reeks leuke en uitdagende levels.
Ga mee met de vriendelijke draak Skye op een kleurrijk puzzelavontuur. Duik in een prachtige wereld waarin je vanalles kunt ontdekken, je buren kunt helpen, schatten kunt vinden, concerten kunt geven en nog veel meer.
En dat is nog niet alles! Er komen nog veel meer games naar de Nintendo Switch. Ontdek wat er deze maand allemaal wordt uitgebracht.