DE ULTIEME LEGO RIJERVARING
In LEGO 2K Drive, geeft je transformerende voertuig je de mogelijkheid om over meeslepende racebanen, off-road terrein en open water te razen. Ontdek de uitgestrekte wereld Steenlandië, pronk met je rijtalenten en bouw voertuigen, steen voor steen!
Ga achter het stuur zitten en bereid je voor om uitgebreid de open wereld te ontdekken en mee te doen aan bloedstollende races! Speel de spannende Story modus, duik in een single race of Cup Series toernooi en ga helemaal los in chaotische minigames. Krijg driften, boosten en het gebruik van power-ups onder de knie om tegenstanders te verslaan!
Story modus volgt je reis van rookie coureur op weg naar beroemd kampioen, terwijl je het opneemt tegen een reeks charismatische rivalen. Met iedere winst stijg je op de ranglijst, om het uiteindelijk op te nemen tegen de beruchte Shadow Z.
Je kunt de uitgestrekte, bruisende wereld Steenlandië - vol met kleurrijke karakters en maffe missies - ontdekken op de manier die jij wilt. Schiet langs weelderige velden op Turbo Acres' pavement, ga op off-roading avontuur in de woestijnen van Big Butte County, cruise langs Prospecto Valley's pittoreske waterwegen en meer.
Het bouwen van je voertuigen in de garage is net zo makkelijk als blokjes op elkaar zetten. Bouw nieuwe auto's en boten vanuit het niets, modificeer de voertuigen in je collectie en maak het jezelf gemakkelijk met begeleid bouwen, om daarna een ritje te maken met je creatie!