Beleef een geestig griezelavontuur in Luigi's Mansion 3 voor de Nintendo Switch! De game verschijnt op 31 oktober, dus dat is net op tijd voor Halloween!
Wat een ontspannen vakantie in een luxe hotel had moeten zijn, blijkt al snel een gemene list te zijn om Mario en zijn vrienden gevangen te nemen. Niemand minder dan King Boo heeft dit plan bekokstoofd. Nu is het aan Luigi om zijn angsten opzij te zetten en etage na etage van het griezelige hotel te doorkruisen om zijn vrienden te redden!
Luigi mag zichzelf gelukkig prijzen dat professor K. Wibus enkele handige nieuwe uitvindingen heeft gemaakt die klaar zijn om getest te worden. Gebruik de Spookzuiger G-00 om de spoken tegen de grond te smakken, op te zuigen en weg te blazen of roep Gooigi op. Deze groene dubbelganger kan Luigi helpen om obstakels te overwinnen die voor onze held op sokken een brug te ver zijn.
Tijdens de E3 2019 werd het team van Nintendo Treehouse: Live vergezeld door producer Kensuke Tanabe en supervisor Yoshihito Ikebata voor een rondleiding over een van de vele verdiepingen van het hotel en konden we een glimp opvangen van een afschrikwekkende eindbaas. Bekijk de video, als je durft!
Als je te bang bent om het in je eentje tegen de spoken op te nemen, kun je lokaal* of online** met tot wel acht spelers tegelijk spelen in de met spoken gevulde tumulttoren! Het is aan jou en je medewaaghalzen om diverse opdrachten te voltooien voordat de tijd om is.
Het team van Nintendo Treehouse: Live dook samen met director Bryce Holliday van Next Level Games in de tumulttoren om deze multiplayerstand te laten zien. Bekijk de video hieronder.
Kun je niet wachten op Luigi's volgende griezelavontuur? In het Onderzoeksrapport van professor K. Wibus kun je regelmatig nieuwe artikelen lezen over zijn wetenschappelijke noviteiten.