Sinds kort is er een systeemupdate beschikbaar voor Nintendo 3DS-, Nintendo 3DS XL- en Nintendo 2DS-systemen, die het mogelijk maakt om een Nintendo Network ID te registreren op je systeem in de Nintendo 3DS-familie. Als je een Nintendo Network ID registreert, kun je onder meer op Miiverse posten! Momenteel organiseren we de Nintendo Network-welkomstactie, waarbij je een gratis downloadcode kunt verdienen voor de Virtual Console-game Super Mario Bros. Deluxe voor de Nintendo 3DS! Super Mario Bros. Deluxe is de Game Boy Color-versie van de klassieker Super Mario Bros., die oorspronkelijk is uitgebracht voor de NES. Deze versie bestaat uit de originele spelstand plus de spannende Challenge Mode!
Dit moet je doen om deze gratis downloadcode te ontvangen: voer de meest recente Nintendo 3DS-systeemupdate uit, en registreer in de periode van 10 december 2013 tot en met 31 januari 2014 23:59 UTC een nieuwe Nintendo Network ID op een systeem in de Nintendo 3DS-familie, of koppel de Nintendo Network ID die je momenteel op je Wii U gebruikt, aan je draagbare systeem.
Als je al een Nintendo Network ID hebt geregistreerd, hoef je verder niets te doen. De downloadcodes worden in de periode van 13 tot en met 28 februari 2014 naar het e-mailadres verstuurd dat je hebt geregistreerd voor je Nintendo Network ID. Zorg als je mee wilt doen dus dat je e-mailadres klopt en dat het is bevestigd!
We hebben alle informatie die je nodig hebt! Kijk op onze webpagina's om te lezen over Miiverse op de Nintendo 3DS of voor meer info over Nintendo Network ID's op systemen in de Nintendo 3DS-familie. Ga naar het gedeelte 'Klantenservice' voor info over systeemupdates voor de Nintendo 3DS, of om meer te lezen over Nintendo 3DS-gegevensoverdrachten.
1. Om aan deze actie te kunnen deelnemen dien je tussen 10 december 2013 en 31 januari 2014, 23:59 UTC de nieuwste systeemupdate voor Nintendo 3DS uit te voeren en een Nintendo Network ID aan te maken op je Nintendo 3DS-systeem (inclusief Nintendo 3DS-, Nintendo 3DS XL-, of Nintendo 2DS-systemen). Je kunt een nieuw Nintendo Network ID aanmaken op je Nintendo 3DS-systeem of een Nintendo Network ID koppelen dat je reeds hebt aangemaakt op een Wii U-systeem.
2. Alle deelnemers zullen tussen 13 februari en 28 februari 2014 een gratis downloadcode ontvangen voor het spel Super Mario Bros. Deluxe (Virtual Console) voor Nintendo 3DS. De downloadcode zal per e-mail worden verzonden naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan het Nintendo Network ID. Vergeet niet bij het aanmaken van je Nintendo Network ID het proces te voltooien door de link in de email te volgen die is gestuurd naar het adres dat je tijdens het registeren hebt opgegeven.