Misschien kun je niet zien hoe laat het is op deze klok, maar dat is niet belangrijk. Je hoeft alleen maar af te tellen tot het volgende afschuwelijke artikel beschikbaar komt voor Animal Crossing: Let's Go to the City. Geniet ondertussen van je ongure omgeving en bewonder je angstaanjagende collectie!
Artikelen uit de Creepy-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als de creepy clock klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het gemakkelijk aan je verzameling kunt toevoegen.
Om de creepy clock te bemachtigen hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 1 tot 14 oktober de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om de creepy clock in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is de creepy clock al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.