Als je regelmatig meedoet aan de wedstrijden van het Mii-wedstrijdkanaal, weet je dat er niets leukers is dan het bekijken van nauwkeurig samengestelde Mii-personages die meer dan een vluchtige gelijkenis vertonen met beroemde personen. Misschien heb je zelf al eens een Mii-personage ingestuurd voor een van de regelmatige themawedstrijden van het kanaal, of jouw werk met de wereld gedeeld door een Mii-personage naar het showplein te sturen.
Voor al die mensen die hun Wii-systeem met het internet verbonden hebben en helemaal verslingerd zijn geraakt aan het Mii-wedstrijdkanaal, kunnen we mededelen dat we een aantal dingen veranderd hebben, waardoor het nu nog leuker is om het Mii-wedstrijdkanaal te gebruiken!
De eerste toevoeging is de mogelijkheid om alle Mii-personages te bekijken die door één Mii-ontwerper zijn ingestuurd. Je doet dit door simpelweg op zijn of haar gezicht te klikken in het profielmenu. Als je dus maar niet genoeg krijgt van iemands werk, is dit de ideale mogelijkheid om al zijn of haar bijzondere creaties te bekijken!
Als je het Mii-wedstrijdkanaal voor 31 januari hebt gedownload, kun je nu de nieuwste versie downloaden en zo van de nieuwe mogelijkheden gebruik maken. Je doet dit door naar het Wii-winkelkanaal te gaan en het Mii-wedstrijdkanaal te selecteren onder Wii-software. Je Mii-ontwerper en favorieten zullen bewaard blijven als je de nieuwe versie downloadt.
Als je nog niet van het Mii-wedstrijdkanaal hebt kunnen genieten, kun je daar vandaag aan beginnen door het gratis te downloaden in het Wii-softwaregedeelte van het Wii-winkelkanaal.