Na tennis, golf, karten, voetbal en snowboarden is onze sportieve (maar raar genoeg vrij zware) held Mario toe aan een nieuwe uitdaging.
Nadat hij het afgelopen jaar basketbal uitprobeerde in EA Sports' NBA Street V3, heeft onze lijvige loodgieter duidelijk de smaak te pakken gekregen. In februari brengt Mario namelijk zijn eigen dribbelende, schietende en driepunterscorende actiegame op de markt: Mario Slam Basketball.
Op de site vind je informatie over alle speelbare personages waarmee jij een onverslaanbaar drietal kunt samenstellen. Onder deze personages bevinden zich bekenden als DK, Peach, Yoshi en Wario maar er zijn ook enkele sporthelden uit het Final Fantasy-universum die een uitwedstrijd komen spelen (de game is namelijk ontwikkeld door Square Enix).
Maar als je echt te weten wilt komen wat de site allemaal te bieden heeft (en dat is heel wat), zul je je eigen dribbel- en werpkunsten tentoon moeten spreiden in de online minigames. Door deel te nemen en goed te scoren, verdien je namelijk munten waarmee je de geheimen van de site kunt vrijspelen.
Maar goed, genoeg gekletst. Trek je basketbalshirt aan en check onze Mario Slam Basketball-microsite!