Met je Nintendo 3DS XL-systeem kun je ook Nintendo DSiWare spelen. Dit zijn spannende en vernieuwende games en applicaties van Nintendo en onafhankelijke ontwikkelaars, die je direct op je systeem kunt downloaden.