Newton Vs The Horde
Gebruik de Wii-afstandsbediening om vallen te bouwen van willekeurige objecten, touw en elastiek. Gebruik veren en explosieven voor extra vernieling. Voltooi bijna dertig levels verspreid over 4 gebieden en probeer in elk gebied ook nog de speciale uitdaging te volbrengen.