The Book of Unwritten Tales 2
Iedere wereld heeft helden nodig, ook al zijn ze niet als dusdanig herkenbaar. De avonturensaga gaat verder. Ga weer samen met Wilbur, Ivo, Nate en Critter in de gevaarlijke wereld Aventasia op een klassiek avontuur. Help ze hun lotsbestemming te vervullen. Een nog onbekende lotsbestemming. Dit is een gloednieuw avontuur vol grappige dialogen, geweldige voice-overs en bizarre puzzels!