ZaciSa: Defense of the Crayon Dimensions!
ZaciSa: Defense of the Crayon Dimensions! is een eenvoudige maar o zo uitdagende tweedimensionale tower defence-game, die zich afspeelt in de ruimte. Bouw verschillende robotwapens en verdedig je basis tegen het kwaadaardige ruimterijk dat het Crayon Empire koste wat kost wil vernietigen! Verdien geld door de vijanden te verslaan die het op jou hebben voorzien en bouw betere, slimmere wapens om jezelf te verdedigen. Weet jij de aanval te overleven?