ZaciSa: Defense of the Crayon Dimensions! is a simple, yet challenging, 2D tower defense game set in space. Build different bot weapons and defend your base from an evil space empire that wants to destroy the Crayon Empire at all costs! Earn money by defeating enemies as they try to destroy you and build better, smarter weapons to defend yourself. Can you survive the onslaught?