Star Wars Pinball
Dat is geen maan… het is het geavanceerde balgedrag van Star Wars Pinball! Sla terug en raak doelen op een tafel gebaseerd op Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back of knal je een weg naar de highscore in een andere tafel met Boba Fett erop. Een derde tafel gebaseerd op de tv-serie Star Wars: The Clone Wars maakt deze leuke verzameling helemaal af.