Star Wars Pinball
That’s no moon… it’s the advanced ball physics of Star Wars Pinball! Strike back and hit targets in a table based on Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back, or blast your way to the high score in another table featuring Boba Fett. A third table based on the TV series Star Wars: The Clone Wars rounds off this fun collection.