Extreme Exorcism
Extreme Exorcism is een paranormale platformgame waarin elke beweging die je maakt, door plaaggeesten wordt nagebootst.
Kruip in de huid van Mae Barrons: een Extreme Exorcist met ongewone bovennatuurlijke krachten, die te hulp wordt geroepen als niemand anders erin is geslaagd om een spookhuis te ontdoen van paranormale entiteiten. Rust niet voordat je alle geesten uit de tien huiveringwekkende delen van het spookhuis hebt verdreven. Elke kamer herbergt een uniek gevaar.
Conventionele methodes zijn niet genoeg om deze hardnekkige klopgeesten het zwijgen op te leggen, en dus is Mae uitgerust met een dodelijk arsenaal aan wapens, waaronder raketwerpers en vlijmscherpe boemerangs.
Aan het einde van elke ronde doemt er een geest op die elke beweging van je uit de vorige ronde nabootst. Hoe langer je daarom overleeft, hoe extremer de game wordt.
Ontdek de duivelse lokale multiplayerstand, waarin je met maximaal vier vrienden kunt samenwerken of juist tegen elkaar kunt strijden, of ga 50 unieke uitdagingen aan waaraan zelfs de dapperste Extreme Exorcist zijn handen vol zal hebben.