Extreme Exorcism
Extreme Exorcism is a paranormal platformer where every move you make comes back to haunt you.
Take on the role of Mae Barrons: an Extreme Exorcist whose unconventional supernatural skills are called upon when everything and everyone else has failed to rid a haunted house of its ghostly presence. Engage in non-stop ghost annihilation in 10 eerie areas of the haunted house – each room presenting its own hazard.
Conventional methods won’t cut it with these troublesome poltergeists, so Mae comes armed with a deadly arsenal of ghost-busting weapons, from rocket launchers to razor sharp boomerangs.
At the end of each round, a ghost appears and mimics your every move from the round before. So the longer you survive the more extreme the game becomes.
With a devilish local multiplayer – you can play co-op or deathmatch modes with up to four of your friends – and 50 unique challenges, even the most daring Extreme Exorcist will be put to the test.