Drop It: Block Paradise!
Ontdek Drop It: Block Paradise, een unieke puzzelgame waarin je sterren die hoog in de hemel staan veilig aan de grond moet zien te krijgen door de kleurrijke blokken aan te raken waar ze op staan.
Je staat er niet alleen voor. De behulpzame Tip en Tap helpen je met raad en daad.
Hoe beter je resultaten in ieder level zijn, des te meer sterren je kunt krijgen om tekeningen, stempels en muziek vrij te spelen!
In totaal zijn er 150 levels, maar dat is nog maar het begin. In de Edit Mode kun je alle tools uit de hoofdgame gebruiken, waarmee je het perfecte level kunt ontwerpen. Maar wat heb je aan een level als je het met niemand kunt delen? Gelukkig kun je je creatie uploaden* via de Block Database. Op die manier kunnen andere spelers jouw level uitproberen!